Wat kun je komend seizoen, maar ook het seizoen daarna verwachten op de Nederlandse TV? Dat vind je op TV-toekomst!

16.6.05

Meiden van de Wit terug of toch niet?

Afgelopen seizoen liep Meiden van de Wit maar matig bij NET5, niet in de laatste plaats door onder andere de harde concurrentie van de publieke omroep (!). Toch heeft SBS nog steeds geen knoop doorgehakt over de toekomst van Meiden van de Wit. Het hoofd drama van SBS (Harold Oomes) is inmiddels overgestapt naar Talpa. SBS drama is daardoor een beetje een zootje geworden waarbij niemand beslissingen wil en durft te nemen. Een van de beslissingen die dan ook nog niet genomen is is die aangaande Meiden van de Wit... Van seizoen 4 zijn inmiddels de eerste vier afleveringen geschreven maar duidelijkheid over de eventuele in productie name is er nog niet.
Binnenkort zal een besluit genomen moeten worden of Meiden van de Wit wel of niet een vierde seizoen zal krijgen. Des te later de beslissing wordt genomen, des te moeilijker wordt het voor productiemaatschappij Egmond Film & TV om de serie op tijd af te krijgen.

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Het is slimmer om de serie nu stop te zetten. Dit is een perfect einde, en de serie scoorde niet matig maar gewoon slecht. Is wel te danken aan de concurrentie, maar toch.
Het lijkt me erg sterk dat de serie (zelfs op ander tijdstip) nog meer zal scoren dan nu. Mensen zijn namelijk nu echt afgehaakt.

11:05 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Sorry dat ik het zeg hoor, de serie scoord helemaal niet slecht (gemiddeld 400.000k). TvT heeft gelijk dat het seizoen minder scoorder dit jaar.
Er zijn nog heel veel vragen onbeantwoord gebleven, laat dat gewoon seizoen 4 het laaste zijn en sluit alle verhaal lijnen ook echt af, als MvdW wordt geprogrammeerd na het nieuwe 'Robinson'-achtige programma gaat het zeker weten beter scoren

3:46 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ik vind ook dat er een goed einde aan de serie moet komen, anders voel je, je als vaste kijker toch een beetje bedrogen

6:43 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ik denk dat ze zeker wel kunnen scoren met een vierde seizoen en ik weet ook zeker dat er veel mensen nog op zitten te wachten en er is nog geen goed einde dus eigenlijk moeten ze wel

6:45 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik vind het zonde.Zonde voor de serie.Zonde van de tijd die kijkers erin gezet hebben. Laat de serie gewoon op dezelfde tijd en bij dezelfde TVnet waar ie begonnen is door gaan. Ziet u vaak andere series onvoltooid verhuizen van TVnet en tijden? Nee dat gebeurd niet vaak.Mensen zijn gewend aan hun afspraken. Programmas makers horen de programmas niet elke keer van de ene plek naar de andere te verplaatsen. Niks vreemd dat ze kijkers verliezen.
Laat de serie op Net5 op zijn oorspronkelijke tijd doorgaan.

9:59 p.m.

 
Blogger tvtoekomst said...

Meiden van de Wit is nooit verplaatst van tijdstip. Altijd zondag 21:30....dus met verplaatsing heeft het niets van doen.

1:12 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

er moet zeker weten een seizoen 4 komen meiden van de wit is de allerleukste seie die er is dus zeker weten doorgaan.

2:33 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

super serie, eindelijk iets om naar uit te kijken.
nee gtst en onm is wat.
er zijn twee series het schaap en de meiden van de wit.
ik zou zeggen kom op haal de meiden terug.

1:11 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Nou ik vind dat er ZEKER nog een serie moet komen.
Ik vind het echt een TOP serie. !
Ook denk ik dat ik zeer zeker niet de enige ben, dus mensen......
Maak die seizoen nou.......!!!!!

Liefs een trouwe fan van meiden van de wit.

8:29 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home