Wat kun je komend seizoen, maar ook het seizoen daarna verwachten op de Nederlandse TV? Dat vind je op TV-toekomst!

19.5.05

Upfronts '05: RTL4-hit Joan of Arcadia geschrapt

Deze week zijn de Upfronts in de VS. Het is de week waarin de diverse grote networks hun herfstprogrammering aan de pers en adverteerders bekend maken. Gisteren was het de beurt aan CBS, een zender die bekend is om Cold Case, Without a Trace, CSI, nog meer CSI en nog veel meer CSI. Eerder rekenden we je al voor dat de 'C' van CBS net zo goed voor Criminal Broadcasting Network kan staan: het overgrote deel van de programmering bestaat namelijk uit politieseries. Elk jaar voegt de zender braaf een nieuwe politieserie van Jerry Bruckheimer toe (dat zijn er nu zes!), en nog met succes ook.

Typisch is dat alle series waarin geen politieagent in te bekennen is een veel grotere kans op mislukken hebben op CBS. 'Gewone' dramaseries lopen er steeds minder. Soms was dat te verklaren: 'dr vegas' was gewoon erg slecht, en soms sloeg het gewoon niet aan ('Clubhouse'). Daarnaast had CBS een aantal flinke realitymissers: The Will (na 1 aflevering afgevoerd!) en Wickedly Perfect. Daarnaast kwamen Center of the Universe, Listen Up, JAG, Judging Amy en Everybody Loves Raymond aan hun einde. Helaas voor mensen die nu nog genieten van Joan of Arcadia in Nederland: in Amerika is de laatste aflevering over het meisje dat kon praten met god nu vertoond. Tegenvallende kijkcijfers en tegenvallende plotlijnen hebben de serie de das omgedaan. Afgelopen zondag trok 'Joan of Arcadia' op RTL4 nog 420.000 kijkers. RTL4 scoorde -vooral in het begin- erg goed met 'Joan of Arcadia': de premiere trok meer dan een miljoen kijkers (maar had ook een grotere lead in destijds dan nu).

Joan wordt vervangen door 'Ghost Whisperer', een dramaserie met Jennifer Love Hewitt (foto rechts, je vindt haar geweldig of helemaal niets) die niet kan praten met God, maar met de doden. En nee, dat lijkt helemaal niet op 'Medium' van NBC waarin een vrouw praat met doden om misdaden op te lossen.
'Close to Home' (foto links) is de nieuwe serie van Bruckheimer (die man heeft vanaf deze herfst elk network een crimeshow staan) over een moeder die misdaden oplost in de buitenwijken.
'Criminal Minds' gaat over een FBI-profiler (waar hebben we dat eerder gezien).
'Treshold' (foto rechtsonder) is de zoveelste 'Lost'-achtige show (Fathom, Invasion gingen deze serie al voor) van deze week. Een team vertrekt naar de Ocean om onderzoek te doen naar 'iets vreemds'. Wel met een cast vol bekende namen.

Op het comedyvlak komt eindelijk wat enthousiaster werk:
'How I met your Mother', een romantische comedy waarin met flashbacks verteld wordt hoe twee tortelduifjes elkaar hebben leren kennen.
'Out of Practice', een comedy van de makers van Frasier, gaat over een doktersfamilie waarvan de ouders het niet helemaal eens zijn met de keuzes van de kinderen.
Concluderend kan weinig meer gezegd worden dan: CBS gaat door op de huidige toer: heel gedegen en totaal niet afwijkend van het bestaande.

79 Comments:

Anonymous Anoniem said...

het is belachelijk dat joan of arcadia geschrapt is het is een geweldige serie en ik hoop dat ze het volgend seisoen gewoon weer uitzenden

6:07 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

JOAN OF ARCADIA MOET WEER TERUG OP DE BUIS

6:07 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

MOET MOET MOET terug jah... waar slaat t nou op da jullie die geweldige serie afkappe! net nu t zo leuk wordt met adam en jane!

1:29 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ja ga gewoon door. ik MOET het elke zondag zien.
het MOET er op blijven!!!!!!!!!!!!!!!!

8:50 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Waarom word het geschrapt? Is vaak zo met series zo kun je toch nooit wat gaan afkijken!? laat staan dat je strax naar een andere serie gaat kijken die ze weer niet helemaal uitzenden. Deze serie is kei gaaf! er kijken genoeg mensen naar waarom gaat hij weg?! is belachelijk!!

12:52 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Waarom word het geschrapt? Is vaak zo met series zo kun je toch nooit wat gaan afkijken!? laat staan dat je strax naar een andere serie gaat kijken die ze weer niet helemaal uitzenden. Deze serie is kei gaaf! er kijken genoeg mensen naar waarom gaat hij weg?! is belachelijk!!

12:52 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

het moet blijve!!!tis un spr serie en ok de enige serie die ik egt volg!!!!t mag nie weg!!!!!!!!!

7:03 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ik vind dat ze niet zo stome moete doen en gewoon die serie op de buis laten. dit is een van de beste series die er gemaakt zijn joan moet blijven,blijven,blijven,blijven

4:32 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik vind ook dat Joan of Arcadia een goede serie is en dat het moet blijven. Het is juist zo interessant omdat Joan met God kan praten!

Maar dat het niet op de buis komt betekent het dan ook dat er helemaal geen afleveringen meer gemakt worden?

11:32 p.m.

 
Blogger tvtoekomst said...

de productie is volledig stilgelegd, en de contracten met de acteurs zijn over een maand verlopen, wat ook de hoop voor een derde seizoen op een andere zender (het gebeurt heel incidenteel dat een andere zender de serie overneemt) erg klein maakt. De serie komt niet terug.

8:52 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ik vind het belachelijk dat het van RTL4 word afgehaald er zijn hardstikke veel mensen die er naar kijken hebben die daar dan ook geen recht op? Het is teminste geen rare serie of geweldadige ouders zouden deze serie goed vinden voor hun kinderen.. en wat doen ze ze halen het van RTL4 af. Laat een andere zender dan op zn minst het programma presenteren zoals NET5 ofzo. Liefss

9:24 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

HAAALLLOoO Alleen al omdat god soms in die o zo lekkere gedaante van zn ventje komt moeten ze het blijven uitzenden weet zeker dat alle vrouwe in nederland daar op lopen te zwijmele om het netjes te houden haha

9:27 p.m.

 
Blogger tvtoekomst said...

De serie gaat vooralsnog niet van RTL4 af, maar is geschrapt door de orginele uitzendpartij in Amerika. RTL4 zal gewoon alle uitzendingen uitzenden. Ze zouden gek zijn als ze het niet zouden doen, want in Nederland is de serie best een succes.

12:17 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Echt helemaal mee eens! Dit is natuurlijk de grootste onzin.. stelletje idioten daarzo! Ze weten hoe ze de kijkers blij moeten maken.. NOT!!!

7:49 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

jah wel man het moet blijfen ik kijk het heel graag ik ben zelfs bereid om die serie vaak te kijken wat zeg ik altyd want het serie is een topper en goed en je leert ook nog wat belangrijks en het is absurd dat mensen zo erg zijn om dit serie weg te halen want het is de beste serie die tot nu deze eeuw is gemaak ik zeg gewoon dat het moet blijfen het is het beste SERIE dat er gemaakt is keihard BLIJEN deze handel ;)

12:56 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ik vind het belachelijk dat het eraf gaat! ik kan niet zonder joan of arcadia!!! het leverd toch genoeg op?? ik bedoel iedereen vind het kei gaaf!! dus er is geen een reden wrom de serie weg zou moeten gaan! ik begon gewoon bijna te huilen, toen ik las dat joan of arc van de buis ging!!!!!! dus het moet blijven!!!!

4:18 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

JOAN OF ARC MOET BLIJVEN OF IK ZET NOOIT MEER DE TV AAN!!!!!! RESPECT!!

4:19 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

het is ontzettend jammer dat ze in de states hiermee gestopt zijn,misschien komt serie 2 niet eens op dvd uit.Is eindelijk een serie de moeite waard om naar te kijken en dan dit.Ik hoop maar dat de series hier op dvd uitkomen.
Gelukkig komen er nog 14 afleveringen,wel jammer dat Judith nu dood is !!!!

10:39 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

WE WANT JOAN BACK!!
Joan is mn heldin..
Ik voel me altijd zo ontzettend veel beter als ik die serie gezien heb. Als die serie van de buis gaat, ga ik zelf ook maar liever weg. De serie geeft me zo'n fijn gevoel.. Ik kan zo lekker nadenken na die serie. Het is gewoon een geweldig programma. Waarom nou zoiets weg, terwijl er verder zo ontzettend veel troep op de tv is??
~Michelle the Mouse~

8:58 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

HOE DAN!!!..
ZIJN JULLIE GEK OFZO!!..IK WIL JOAN ZIEN!!

6:34 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Joan of arcadia moet echt blijven het is ene toffe serie iedereen speelt enorm goed geen reden dat het moet stoppen dus, er kijken vet veel mensen naar joan of arcadia dus ik vind het echt belachelijk tis zo'n gave serie!!!!

9:49 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Belachelijk dat de serie stopt ! Het is een geweldige serie. Er kijkt een half miljoen mensen naar en dan nog zeuren dat het te weinig is. Ik vind het nergens op slaan !

3:08 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

joan moet blijven

5:36 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

WÀÀÀÀHHT!!!!????? NEEEEE!!! JOAN MOET BLIJVEN!!!! IK KAN NIET ZONDER :( :(

5:19 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

WHAAT :| ik ben helemaal gek van joan of arcadia!!! zomaar gaan ze het van rtl 4 afschrappen. het moet voor altijd blijven. het is een topserie !! JOAN OF ARCADIA MAG NIET VAN DE TV AFGESCHRAPT WORDEN!!!! :(:(

2:02 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik zag op een Amerikaanse fansite ook al aangekondigd dat Joan of Arcadia zou stoppen. Echt zó jammer!
Maar ach,we kunnen er niet veel aan doen. Hoe afschuwelijk het ook is...
Ik vind het wel stom dat ze op zo'n moment ermee kappen,want rond het seizoen dan tenminste mooi af,en niet zo direct!

7:14 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

waar slaat het op dat JOA dr mee stopt?! JOA MOET BLIJVEN!!!

9:11 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Geen idee wat jullie hiermee willen bereiken,hoe kunnen jullie het verzinnen om met deze serie te stoppen. Het is een van de beste series die momenteel op de tv te zien is. Elke zondag zit ik trouw voor de buis niemand mag me storen. Zo fijn om eens na te denken over allerlei dingen, ja deze serie maakt iets los in je.
Zorg s.v.p. dat Joan weer terugkomt op tv.

11:08 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Vanavond waarschijnlijk de laatste keer Joan of Arcadia gezien, Nu het net zo spannend is komt er geen vervolg. Ik schrok gewoon toen ik niet het vertrouwde 'Volgende week in Joan..' zag, maar een hele andere serie...
Joan is voor mij DE serie die mij het dichtst bij ligt, Vanaf een vrij jonge leeftijd vraag ik me af; waarom ben ik IK? geintresseert in alles wat met het spirituele te maken heeft, kwantumfysica (film: 'What the Bleep do we know, een echte aanrader) reincarnatie, piramiden, realiteitstheorie,waterkristallen, verschillende dimensies. Op een bepaald niveau was dit allemaal terug te vinden in de serie, Alles in de serie kan je op een bepaalde manier spiegelen naar jezelf, familie, vrienden, collega's etc. Ik denk dat dat voor de meeste kjkers geldt. Hoe komen we er nu achter wie het gaat 'winnen', Joan of toch iets wat lijkt op het 'kwaad'!! Is dat ook niet wat tegenwoordig in de hele wereld al gebeurd?? Ook al heb je deze achtergrond niet, het is gewoon een geweldige serie. jammer.....

11:24 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

dat zijn nu de geneugten van de zo graag omarmde geliefde commerciele omroepen: het draait niet om de kijker, maar om de reclamecentjes. De fans (de kijkers, die een zender bestaansrecht verlenen) kunnen doodvallen, geen RTL-bobo die daar iets om geeft. Toch blijven protesteren: het moet ze toch eens opvallen dat er ook trouwe kijkers nodig zijn om een zender in stand te houden.

11:29 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

is er eindelijk een serie die ik gewoon MOET kijken, gaan ze het weer schrappen

grrrr....

zeker een man daar aan het bewind
de heren in mijn omgeving snappen jda ook niet helemaal .. maar ze kunnen mooi allemaal de boom in

wanneer komt de dvd serie uit???

11:45 p.m.

 
Blogger tvtoekomst said...

@ alle lezers: Het ligt niet aan RTL dat de serie stopt, maar aan de Amerikaanse zender CBS.

Die heeft de serie inmiddels vervangen door het soortgelijke -maar spannendere- 'Ghost Whisperer'. Daarin praat Jennifer Love Hewitt niet met god, maar met de doden.

11:50 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Eindelijk was er eens een serie die ergens over gíng.....
Die de doelgroep, jongeren, aansprak en hen duidelijk maakte dat er twee krachten op deze wereld actief zijn.....
Dit was kennelijk te bedreigend voor de zwarte kracht.
Joan is er niet meer, maar DE kracht nog wel...
Zoek hem/haar nu zelf!

12:39 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

wat een ontzettende anticlimax was de laatste aflevring zeg!! Even voor de fans die ook een goed einde van deze serie willen (een heel nieuw seizoen zit er denk ik niet in) die moeten niet bij rtl iets posten, maar bij cbs. Die hebben de serie gemaakt en die kunnen er wellicht nog wat aan veranderen als we met zn allen gaan klagen!! dus even het formuliertje op de cbs-site invullen!!

11:08 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

nu komt het ook op rtl 4 niet meer terwijl het nou net zo spannend is.. wat kan je er tegen doen??

1:54 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

nog nooit eerder gereageerd op een tv prgramma,maar Joan gaat me aan het hard.Neem het aub serieus dat zoveel mensen willen dat het blijft.Dit progamma maakt iets los in mensen!

2:13 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Sorry hoor, je gaat geen serie die nog niet af is vervangen voor een serie met achterlijke doos jennifer love hewit... geen gelijkenis!... Buffy heeft haar periode gehad.

Joan is een ontzettend goede serie en het is echt grof dat rtl er zo mee stopt. Niet echt kijk vriendelijk die zender momenteel. Buffy enzo kwamen tenminste nog bij net 5 terecht toen die ander ermee kapte.

Joan moet terug!

5:16 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

wat???? echt gewoon helemaal belachelijk dat joan wordt geschrapt de beste serie die ik ooit gezien heb en waarschijnlijk ooit zal zien en dan halen ze em van de buis grr!!!
JOAN MOET BLIJVEN!!!!!!!!

6:35 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Het is ook de enige serie die ik volge, en de laatste aflevering had inderdaad geen einde dat voldoening gaf. Het ligt echter niet aan rtl 4, als er geen afleveringen worden gemaaktin de VS kunnen ze er hier ook geen uitzenden... Jammer, jammer.
Wisten sommigen van jullie al dat er spellingsregels bestaan? Het orgaan heet nog altijd 'hart' en als hij gaat praten spreken we nog altijd van 'hij vertelt' i.p.v. hij vertelt...

9:10 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik vind ook dat Joan terug moet komen op de buis (rtl4)
want nu zo'n einde laten komen
dat doen ze met gtst toch ook niet een flinke klifhanger en dan gewoon stoppen en nooit meer terug komen
en als rtl4 het niet doet mischien is er wel een andere zender die het wel wil
een idee oproepen???

4:34 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik ga een mailtje naar rtl sturen! Het is de enige serie die ik volg.
Zijn ze nu helemaal betoeterd?

8:13 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

:O Joan is gewoon afgelopenn!!! en ik heb het gemist!! ik moest weer zonodig in slaap vallen:(:(:( Weett iemand waar je de herhaling of iets dergelijks kan zienn?? Egt kut zooi en nu is het ook nog afgelopen omdat ze in Amerika niet nog een seizoen willen maken te weinig kijkcijfersss!! KUTZOOII!! iemand pleasee ergens waar je JOAN OF ARCADIA kan kijken!! HERHALINGEN!!

6:30 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

WIJ WILLEN JOAN!!!!!
Slaat nergens op dat ze haar van de buis afhalen.

9:59 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Er is maar 1 oplossing. Die nieuwe serie boycotten!!!! Joan was te leuk, geweldige serie!!!

10:01 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Joan of Arcadia MOET echt terug op de buis! Ik vind het een geweldige serie, weer eens iets anders als al die moord en doodslag...
Het is een leuke serie voor jong en oud!
Ik kijk dus echt niet naar die nieuwe serie die nu in de plek komt!!!

6:31 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Zijn jullie nu helemaal gek geworden om te stoppen met joan of arcadia, ik ben er zowat aan verslaafd en als ik het op zondag niet kan zien dan neem ik het op.

11:07 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik keek ook elke zondagavond trouw naar de serie. Het was zeker een goede serie, en vorige week, (was een goede spannende aflevering) was ik erg benieuwd naar wat er die week erop zou gebeuren, maar toen werd er aangekondigd dat er een nieuwe serie kwam! Kunnen we niet iets doen ?

12:48 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hallo, zit je midden in een spannend verhaal houden ze ermee op.
De enige serie waar m'n dochter en ik samen naar zagen en m'n dochter met een zakdoekje voor mij klaar zat. Je leest toch een boek als het je boeit ook uit?
Dit kun je met goed fatsoen ook geen open einde noemen.
Had van te voren even gemeld dat jullie halverwege een verhaal ermee stoppen.
Hadden we er helemaal niet naar hoeven zien.
Anti klimax!!!

11:24 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

what the fuck is dit voor onzin??:S
JOAN IS MIJN HELDIN!!!

7:33 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Wat moet ik nu voortaan op zondagavond voor het slapen gaan???
De leegte.... De pijn.... De depressie....
Joan!!!!!! KOM TERUG!!!!!!

7:35 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Zo jammer dat Joan of Arcadia van de buis moet.
HELAAS, DE KIJKCIJFERS ZIJN BELANGRIJKER DAN GOD!
En RTL 4 stuur deze boodschap maar naar CBS.

8:04 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Joan of arcadia is de mijn favourite serie voor op de zondag, waarom geschrapt!!!!!!! Dat kan je toch niet maken!!! vet veel mensen kijken dit!!!

9:24 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Dit is ook zo'n goede serie omdat er gebeurenissen in de serie voorkomen die voor mij heel erg bekent zijn. Het is dan een troost dat ik niet de enige ben die zoiets mee maakt!!

Joan of Arcadia Rules!!

9:28 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

WHAT THE FUCK? waar is joan of arcadia? waarom schrap je et als het goed loopt?...wanneer komt het weer terug?

10:09 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Joan moet terug op RTL4, elke zondag zit ik voor de tv om deze serie te kijken. Hardstikke geweldige serie.

10:17 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hoe kunnne ze deze serie nou schrappen, het was de enige ECHTE serie die ik volgde, gtst of dat soort series volg ik niet, joan of arcadia, een serie waar ik echt tijd voor maakte en zorgde dat ik voor de buis zat om 22.00, vervangen door een of andere vage serie, boston legal, (zijn de seizoenen al op dvd verkrijgbaar??)

10:25 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ik wil iedereen oproepen om te klagen dat joan niet meer komt!!!
ik hoop dat dat helpt. hij mag niet stoppen. laat je mening horen op pv@rtl.nl

zet 'm op!!!!

10:31 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

wat een tegenvaller, GEEN JOAN!!!!!
hoe bestaat het, de enige serie waar ik altijd naar keek, zomaar WEG!!! Als er nog afleveringen zijn, waarom zenden ze die dan niet uit? Je kunt toch niet zomaar stoppen met zo'n goede serie???
Ik heb hier dus echt geen woorden voor, bedankt hoor rtl en cbs, hoe dom kun je zijn!!!!

10:33 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Net als eerder Northern Exposure...jammer jammer. Zou God een handje hebben in nieuwe afleveringen?

11:03 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Wat een tegenvaller! Zit ik gisteren weer helemaal klaar voor Joan, komt Boston Legal!!!! Vorige week na de aflevering laat rtl 4 gewoon zien: volgende week in Joan of Arcadia....en nu? Niets. Juist nu het zo spannend wordt en Joan de test af moet gaan leggen...Betekend dit het definitieve einde van Joan....zonder dat er een einde aan de serie is gemaakt?
Ik vind het echt belachelijk van RTL 4!!!

9:47 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Jullie lezen niet goed!!!

In de USA heeft de serie niet aangeslagen en daar is ze gestopt!!! Leverde daar in de commercie niet genoeg kijkers op!!! RTL-4 kan daar niets aan doen.

Maar toch... Erg jammer

11:52 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

joan en adam moeten terug op de buis!!!!
het verhaal is nog geneens af..
als ze er vanaf wilden hadden ze haar de laatste strijd met die ryan kunnen laten doen.. en ze had haar examens achter de rug kunnen hebben en dan einde verhaal.. andere serie.. ook dat zou heel erg pieeep zijn geweest maar dan zou er in ieder geval nog een einde zijn geweest..
JOAN MOET TERUG!!!

1:47 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

shame on them!!!
ik keek er iedere week naar uit..
dan ineens dit,...
hier is toch nog niet alles uitgezonden? ik vind wel dat ze em in ieder geval tot de laatst gemaakte aflevering uit kunnen zenden.. is toch balen als het zo *** eindigd..
geen trek in een nieuwe serie in ieder geval

3:09 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

WE WANT JOAN!!!


hoe kunnen ze dat nou doen man,,,zo'n geweldige serie van de buis afgooien.. belachelijk

12:58 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Net als vele anderen, vind ik het ook erg jammer dat 'Joan of Arcadia' gestopt is. Ik ben niet echt iemand die voor een tv-serie thuis blijft, omdat ik het gewoon MOET zien. Maar toch... 'Joan' kwam daar toch wel erg dichtbij. Helaas, helaas...
Luister eens naar de kijker en ga deze serie weer uitzenden!
BVD Sooz en vele anderen kijkers met mij

10:52 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Als jullie iets uitzenden, moeten jullie ook de gehele serie uitzenden. En niet opeens stoppen. ik ben echt teleurgesteld. En trouwens, wie kijkt er nou naar dat Boston gedoe.

Zend dan minstens de serie uit totdat er een goed einde is!!!

2:17 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Mensen, kijk dit ns en zet je handtekening als je er niet mee eens bent dat JoA van de buis is!!

http://www.PetitionOnline.com/sw34fr56/

9:08 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik WIL OOK JOAN TERUG!!!!!!!!!! Waarom halen jullie die in GODsnaam van de buis??? Ik denk niet dat HIJ het er mee eens is
IK WIL JOAN IK WIL JOAN
WE WANT JOAN WE WANT JOAN

4:30 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

joan of arcadia moet gewoon weer terug op tv. het was echt een super serie... waarom wordthet van de tv gehaald als er zoveel mensen waren die het keken dat slaat toch nergens op!!!!

12:08 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

damn die mensen weten niet wat echte tv is
wedden dat er veel minder gekeken word naar the ghost whisperer
JOAN MOET TERUG!!

3:53 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ik mis het nog steeds:( weet iemand al iets over dvd wnr of die uitkomt?

6:27 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Joan moet terug, het was echt de tofste serie ever op tv.. idioot dat ze die geschrapt hebben, om ruimte te maken van die goedkope rotseries? Geef mij maar Joan lekker filosofisch en ontzettend goed, een van de beste ooit gemaakt als je het mij vraagt, Joan moet terug!

10:20 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

JOAN FAN:
Elke keer als Joan was afgelopen zat ik te denken hoe ik nog een week moest... en nu komt t niet meer.. IK KÁN NIET ZONDER JOAN. Eindelijk een serie met inhoud gaat het weg =(

8:48 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Joan of arcadia keert niet meer terug bij RTL. Ik had hun een email daarover gestuurd met de vraag of de serie nog weer terug zou keren en zo ja wanneer omdat het 13 November al een jaar geleden is dat de laatste aflevering te zien was. Antwoord op 31 Oktober was, helaas komt deze serie niet meer terug bij RTL.

4:16 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Joan of Arcadia moet terug!!! Dat moet omdat:
1 Joan of Arcadia een superserie was...
2 Joan of Arcadia egt niet superweinig personen aantrok... heel veel mensen namen het ook op op video, omdat het een beetje op een laat tijdstip uitgezonden werd...
3 Uit alle reacties hier blijkt dus dat Joan of Arcadia goed bekeken werd en niemand het leuk vind dat Joan of Arcadia van de buis afgehaald is...
4 Prison break nu de enige leuke serie is op tv...
5 Wentworth Miller een rol speelde op het eind van Joan of Arcadia en het gewoon een heel raar en nieuwsgierigmakend eind was...

KORTOM:
JOAN OF ARCADIA MOET TERUG!!!!

(en anders begin ik een handtekeningen actie) ---> op zich niet eens zo'n heel stom idee, maar denk dat velen mij al voorgegaan zijn...

11:27 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Tis zooooooo dom dat joan of arcadia gestopt is, maar gelukkig hebben ze wel alle uitzendingen die er zijn gemaakt uigezonden op rtl4, meer kunnen ze dan ook niet doen, Ik vind het egt zoo damn kutkutkut dat die serie in amerika zelf stopt, kllloote productie daar, HET IS ZOOOOO GEWELDIG. Elke zondag avond egt, aawh gwoon zo mooi.

7:36 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Baal er nog steeds van. Maar goed, hier is een link van CBS waar je je commentaar kan posten zodat er ook door de degenen die deze serie maakten naar gekeken kan worden.
http://www.cbs.com/info/user_services/fb_global_form.shtml
RTL kan hier natuurlijk verder niets aan doen. Bij CBS moeten we zijn.

4:28 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

ik mis joan of arcadie ook zzzzzooooo erg :(
en het moet echt terug komen het was gewoon de beste serie op tv

maar ik heb net al een klacht gestuurd naar cbs
ook al denk ik niet dat het veel help maar doe het ook

http://www.cbs.com/info/user_services/fb_global_form

9:39 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Daarom, Download men gwoon een alle afleveringen om alsnog de serie te kunnen kijken,

Greetz

4:52 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home