Wat kun je komend seizoen, maar ook het seizoen daarna verwachten op de Nederlandse TV? Dat vind je op TV-toekomst!

21.1.05

Mijlpaal TVToekomst

Vandaag was het dan zover: we ontvingen vandaag de 20.000ste bezoeker! Voor ons een mijlpaal. Zelf hadden we 7 maanden geleden niet echt verwacht dat het zo lekker zou lopen. Bedankt voor al die aandacht en de mailtjes (blijf ze vooral sturen!). Op naar de 40.000 bezoekers, en de 100.000 pageviews.

Al eerder hebben we gecommuniceerd dat TVT een nieuwe site krijgt, met een handigere database, dan die onhandige overzichten in de rechterbalk. Onhandig, want ze zijn erg tijdrovend om up to date te houden. Weliswaar had deze nieuwe site al een tijdje online moeten zijn, maar het kost meer werk de database vorm te geven en te vullen dan verwacht. (En als ik voor me zelf mag spreken: ik hou mijn sociale leven graag ook, haha)

Tot die tijd handhaven we dus deze versie van de site. Voor de komende weken hebben we nog een paar vette primeurs in de pijpleiding, dus blijf vooral komen zou ik zo zeggen.

Met vriendelijke groet,

Victor/DutchView
TVtoekomst

3 Comments:

Blogger medialog said...

Gefeliciteerd! En ga vooral zo door!

7:26 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Idd CONGRATS! keep up the good work! Tis altijd een genoegen om al de posts te lezen! Ben alweer benieuwd naar de volgende berichten...

10:06 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ach. als je een goeie site als deze maakt, is het toch te verwachten dat je ook veel bezoekers krijgt? Ik vind dit een van de betere sites. Hewel veel leuke info, en weetjes. Ik hoop dat de site(in de nieuwe vorm) nog lang blijft bestaan, want hij is top. Knap trouwens, dat jullie steeds zoveel informatie hebben, geen enkele site die over tv serie's gaat is zo informatief als deze. Vette pluim voor jullie. Keep up the good work. Congratulations.

11:58 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home